Pages

Friday, January 22, 2010

tahun 2010 .. posting pertama setelah menyepi beberapa lama

assalamualaikum... hello semua~~~

wah~~!!! lama betul cik sentul tak menulis di dalam blog ni.
almaklum.. busy berbisnes.. heheheh~

so, apa khabar agaknya follower blog cik sentul ni?
harap-harap semua sihat, HEBAT insyaAllah ^___^

huhu.. happy sangat ni.. haa... nak tahu kenapa tak?

actually, 2 November 2009 yang lepas, cik sentul dah melapor diri ke P******* di bangi untuk attend training selama 16 hari. then 22 November 2009, cik sentul melapor diri pula di Eth**** Poly**** di kerteh..

sedar tak sedar dah 2 bulan bekerja di sini, dan pada sama juga cik sentul menjalankan perniagaan online education yang sekarang ni alhamdulillah dah semakin maju. alhamdulillah, syukur.. ^___^

post cik sentul yang terdahulu, berkenaan matlamat sedikit sebanyak membuat cik sentul merefleks diri. wah~ garang juga bunyi post before ni kan? tak hairan lah ramai yang komen & tak kurang juga kata "eh, sentul.. kau ni, kalau orang yang tak kenal siapa kau sure diorang takut dengan bisnes yang kau cuba nak promote ni".. hehe.. sorry la beb.. aku dulu dengan aku yang sekarang ada beza sikit.. semua orang pun boleh berubah kan? yang penting perubahan yang macam mana yang kita inginkan.. betul tak?

minggu ni dan minggu depan cik sentul tak dapat pulang ke KL mungkin.. ada komitmen besar di kerteh ni.. mestilah yang berkenaan dengan perniagaan cik sentul. doakan semoga sukses ye!!

hmm.. lama tak update blog rasa kering pula otak untuk mencoretkan apa. dalam benak cik sentul now ni hanyalah bagaimana untuk memajukan perniagaan di samping sukses dalam hidup.. mungkin orang akan kata cik sentul gila, tamak, tak bersyukur & macam2 lagi.. tapi biarlah.. mereka tak faham & cik sentul pun tak memerlukan mereka untuk faham.



takpelah, apa yang penting, cik sentul mahu buktikan orang sentul juga boleh berjaya & kaya-raya dengan usaha yang tepat & jitu. Ya Allah, mudahkan urusan kami... amin ya rabbal alamin..

No comments: