Pages

Friday, February 12, 2010

ALLAHUAKBAR!! subhanallah... besar anugerahMu..



tanggal 6 Februari 2010, syarikat Kenshido International Sdn Bhd, yang bertanggungjawab develop & mempromosikan produk online education 'Score A' yang semakin mendapat tempat di hati ibu bapa yang inginkan kecemerlangan anak-anak dalam akademik & kokurikulum telah mendapat pengiktirafan SHARIAH COMPLIANCE untuk produk & pelan pemasaran yang julung-julung kali di berikan untuk sebuah syarikat yang mengamalkan sistem pemasaran berbilang tingkat (Multilevel marketing).

Subhanallah~ inilah satu-satunya pengiktirafan rasmi, bercatat, yang diberikan kepada sebuah syarikat MLM/Network Marketing di DUNIA!!

peluang dah ada di depan mata.. tunggu apa lagi? kalau selama ini kita boleh ragu-ragu tentang kehalalan makanan di gerai, supermarket, ini dah terang lagi bersuluh duhai sahabatku.. kami bergerak mengikut shariah.. produk berkualiti - bantu anak-anak, adik-adik cemerlang dalam akademik & kokurikulum, bantu ibu bapa mengubah tahap ekonomi keluarga & bantu mereka jana dana pendidikan anak-anak.. saham untuk dunia akhirat kerana menyebarkan ilmu ..

3 amalan anak Adam yang pahalanya berterusan sehingga akhirat sesudah meninggal dunia:
DARIPADA Abu Hurairah, Rasulullah ada bersabda, bermaksud: “Apabila seorang mati, putuslah amalannya kecuali tiga perkara, (iaitu): Sedekah jariah, ilmu yang memberi faedah kepada orang lain atau anak yang salih yang berdoa untuknya.” – (Riwayat Muslim dan lain-lain termasuk Imam Ahmad. Mustika Hadis 3:312)

saranan baca : sedekah jariah



Wallahua'lam.. you can call me anytime to ask regarding this
"cik sentul, 0135099732"


HEBAT !!

nota kaki : kalau x jelas gambar sijil shariah compliance kat atas tu boleh lah try google or contact je cik sentul untuk emel..

No comments: