Pages

Wednesday, June 2, 2010

confirmation letter


"sentul, boleh jumpa saya kejap?" kedengaran suara di hujung telefon. En W memanggil aku ke biliknya..

'aduh... sudah... aku buat hal ke SM panggil nih'

tok tok tok~

"masuk.." kata En W.

"berapa bulan dah sentul kerja sini?"

"err... hampir 7 bulan, En W."

"kejap je kan?so, so far.. kerja macam mana?"

"i'm still learning.. banyak lagi saya kena belajar & perbaiki.." wahahaha.. berbasa-basi lak ko sentul! hippopotemus betul! -__-"

"here.. your confirmation letter.. i want to hand this on to you" kata En W seraya menghulurkan sampul surat bertulis "Private & Confidential" berisi surat confirmation aku sebagai seorang staf pet*****.

tak tahu nak cakap apa.. alhamdulillah.. happy.. tapi entah kenapa, macam timbul perasaan berbelah bagi.. future?

jadi.. kesimpulannya u all.. cik sentul dah confirm.. so........., what's next?

3 comments:

Charles T said...

Kahwin!!! Dengan izin Tuhan :)

CaRBoNKiD said...

nape berbelah bhgi lak nie cik sentul??
mcm dpt keje yg lg menarik je~~~
huhuhu~~~

ainsuffian said...

kahwin? insyaAllah soon.. tunggguuuuuuu~!!! =)

syahid, yup! tawaran yg lebih hebat.