Pages

Monday, July 6, 2009

my 1st entry

assalamualaikum & hi to all~!!

hehe..akhirnya dpt gak aku wat blog baru setelah sekian lame memendam rasa & cerita..
dulu2 ade la jugak blog kt frenster.. tp lame bebenornye x update disebabkan kekangan masa [waicheh..cm bz sgt la aku ni ye..haha]..n layout dia pon biase2 je time tu..

hurm..nway, nape nk start blogging balek ye?

1. mengisi masa lapang
2. nk asah bakat menulis.. hahahaha =P
3. saje berkongsi cerita & rasa dengan sidang pembaca [halamak, cam selebriti plak..prasan ade org nk bace blog aku ni]

harapan aku plak..

1. moga aku x malas update blog cm dulu2 n bersikap lebih terbuka untuk sharing mering..
2. moga tulisan aku kt sni yang mane baik tu dijadikan pedoman, yg buruk tu dijadikan sempadan..hehe..rajen2 lah komen ye ^__^

ok lah.. aku nk gi masak nih.. bye for now k.. muah!

p/s: maap ye ejaan x bape btul ni.. untuk adik2 yg still skolah tu, jgn plak dok mengeja cm cik sentul ni .. ni utk suka2 dlm dunia cyber je tau..k..take care~ salam aleik~

No comments: