Pages

Wednesday, July 15, 2009

sambung study

kelmarin aku tepon abg tajul, staf yg bertanggungjawab uruskan postgrad studies kt utp.

banyak yg aku tnyakan kt dia since application aku utk sambung master kt utp telah diterima dua minggu lps..dlm diam aku bersyukur n dalam masa yg sama, aku rs gelisah jugak since petronas belum panggil aku lg untuk interview..

so, berbalik kepada tepon abg tajul tu.. aku confirm la yg aku dpt smbung study under GA scheme..alhamdulillah ^___^ risau woo..abg tajul bukannya nk emel or poskan aku offer letter je.. main tepon2 plak kan.. aduyai..

tp, ok lah.. dh dpt penjelasan dr dia kelmarin yg aku kena register 21hb ni..

pastu risik2 lg tnye whether ade admission fees ke? [haha.. cik sentul ni bajet nk study free je.. ekekeke~ =P ] ..abg tajul kata leh bayar lmbat sket dr tarikh register tu nnt.. so, ok.. alhamdulillah lagi sbb xde fulus.. hehe.. 21hb tu plak hari kuar pencen baru.. ehe.. so, pepaham je la.. =P

haih.. cmne lah agaknye kehidupan as student tua ni ek..
aku google gak semalam cari perkongsian pengalaman penulis2 blog tegar kt tenet ni..
ade la bace sikit2.. tp xde plak yg dok amek course cm aku ni..

n aku ni pun sbnrnye xde tajuk lg untuk smbung master ni.. hahaha!! giler x? cmne la aku leh diterima jd student master.. haih2..Ms. S kata, "maybe rezki u la tu"..

erm.. maybe jugak..

apepun, ade jugakla rasa excited nak sambung study ni..member2 yg blum habes study kt utp tu pun dh ramai yg tahu aku nak smbung n jd GA..mereka siap ade yg gelak sbb xdpt bygkan mcm mn aku bakal menjaga diorang time test..marks kertas diorg..n tutoring them! ciss..jht btul..

hehe.. apepun, moga ini yang terbaik untuk aku buat masa ni.. doakan!! ameen!! ^___^

No comments: