Pages

Tuesday, September 15, 2009

iftar & reunion geng mont kiara @ koh samui

post ini ditulis pada 14/09/09

tengahari tadi online gtalk. tup! keyrol private message.

"sentul, petang ni kitorang rancang nak berbuka dengan geng intern mont kiara"

cik sentul yang pada ketika itu agak blurry sebab pening dengan tugasan di PG office membalas,"eh.. kat mont kiara? sentul kat utp ni.." [bila baca balik chatting history tu malu sendiri. haha!]

"eh... tak tak.. kitorang memang semua kat utp ni. nak reunion ngan geng geng intern mont kiara.. jom la join sekali. kat koh samui." keyrol menenangkan.

jadinya, cik sentul pun bersetuju lah dengan pelawaan keyrol. ah chan pun private message cik sentul 5 minutes after tu atas tujuan sama - berbuka sama di koh samui.

petang itu - cik sentul, zarith & rumet zarith, wani gerak dari utp pada jam 6.40 pm. berhenti di shell tronoh untuk withdraw & konvoi sekali dengan kereta keyrol yang sudah menunggu di stesen minyak itu. jam 7.20pm sewaktu azan maghrib berkumandang kami berbuka di stesen minyak petronas gopeng & solat di sana. fizah chemi sudah tiba di koh samui lebih awal daripada kami semua (dan dia sorang-sorang drive ke sana, ok?? berani tak?? huhu~) ..after solat, 2 kereta kami ni pecut ke koh samui berhampiran tesco ipoh - risau fizah yang seorang diri menunggu kami di sana.


the food ordered


aiskrim goreng

us

zarith & orkedkelabu

koh samui

selepas puas makan-makan di koh samui (owh!! sangat kenyang ok? alhamdulillah~~), kami gerak ke JJ untuk melanjutkan aktiviti reunion dengan bowling~!! tapi, kali ni fizah minta diri untuk pulang ke utp terlebih dahulu atas sebab sibuk dengan projek dan assignment. kami cuma dapat menghantarnya pulang dengan lambaian & pesanan supaya berhati-hati di sepanjang perjalanan.. (mestilah risau.. dia sorang je perempuan drive balik utp malam-malam.. )

seronok bermain bowling & tangkap-tangkap gambar.. owh!! mereka sungguh happening~ haha.. apa yang pasti, iftar bersama geng-geng mont kiara hari ini telah berjaya membuatkan cik sentul melupakan kepenatan bekerja di PG office & aktiviti research yang berlambak.. haha! terima kasih semua~~~ sangat-sangat menghargai effort pihak organizer. credit to ariff, ah chan & keyrol for the lovely pictures too.. lain kali leh wat jamuan raya pulak.. hehe =P

lagi gambar masa main bowling before cik sentul off~ ^___^

2 team bowling & pengadil .. ahahaha~

orang lain pi main bowling kami dua usha benda lain

geng mont kiara bergambar kenangan bersama bola bowling .. huhu~

2 comments:

Keyrol Anwar said...

bess3!
nnt wt lg. this time kt mont kiaara lak. ehe~

(sgt pelik masa cik sentul reply pm kata kt utp..uhuhu~)

cik sentul said...

haha.. tu rr keyrol..
aku pun cam meng**g time tu tak ingat korang sume dah balik intern..

nyanyuk daa...
huhu~~

siyes best!! ^___^v